Fundacja prosi o głosy klientów marketu Tesco

Czytaj dalej
Fot. Archiwum
Roman Bednarek

Fundacja prosi o głosy klientów marketu Tesco

Roman Bednarek

Jeśli konkurs „Szkoła z sercem” otrzyma największa liczbę głosów, będą dodatkowe pieniądze na nagrody. Głosowanie trwa do 30 października.

Ruszyła kolejna edycja konkursu „Szkoła z sercem”, organizowanego przez Fundację Obudźmy Nadzieję. Zasady są podobne, jak w latach ubiegłych, ale tym razem pojawiła się szansa na to, że będzie więcej pieniędzy na nagrody dla uczestników konkursu i jego zwycięzców.

- Market Tesco zorganizował głosowanie na trzy projekty, spośród których wybrany zyska dofinansowanie tej firmy - cieszy się Małgorzata Walendziak, prezes fundacji.

Pozostało jeszcze 68% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł tygodniowo.

    już od
    2,46
    /tydzień
Roman Bednarek

dziennikarz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.