Kandydaci na burmistrza Białej Rawskiej mówią o promocji gminy

Czytaj dalej
Fot. Edyta Cieślak
Anna Popłońska

Kandydaci na burmistrza Białej Rawskiej mówią o promocji gminy

Anna Popłońska

Dzisiaj kandydatów na burmistrza Białej Rawskiej pytamy o promocję miasta i gminy.

Co jest Pana zdaniem wizytówką miasta i gminy Biała Rawska? Forma promocji (miejsca/budynku/symbolu/obszaru) jest wystarczająca, czy powinny zostać wprowadzone nowe rozwiązania? Jakie?

Wacław Adamczyk:
Wizytówką Gminy Biała Rawska są bez wątpienia sady i wytwarzane w nich smaczne owoce. Jesteśmy największym producentem w woj. łódzkim. Dzięki operatywności i otwartości naszych sadowników gospodarstwa należą do najnowocześniejszych i najbardziej wydajnych w Europie. Dzięki środkom unijnym powstały nowoczesne przechowalnie i sortownie, które przygotowują wysokiej jakości owoce na rynki światowe.

Największym ambasadorem promocji Gminy Biała Rawska w świecie jest Mariusz Pudzianowski - wielokrotny mistrz świata Strong Man. Nasza gmina znana jest również poprzez Centrum Kongresowe w Ossie oraz Pałac Chojnata, które przyciągają licznych gości i turystów.

W oparciu o środki unijne, planujemy przeprowadzenie rewitalizacji centrum miasta, aby oddawało ono charakter naszej miejscowości, a przy tym było funkcjonalne, rozpoznawalne i piękne.

Prowadzimy prace nad strategią promocji naszej Gminy uwzględniającą jej bogatą historię, malowniczy krajobraz i położenie.

Bogdan Pietrzak:
Wizytówką naszej gminy są wspaniałe bialskie sady oraz ekologiczne, zdrowe owoce z nich uzyskiwane, które eksportujemy do wielu krajów. Jako formę promocji można wprowadzić gminne święto kwitnących sadów na które będą zapraszani importerzy oraz przedstawiciele przetwórstwa z branży owocowo-warzywnej, szkółkarze, przedstawiciele instytutów ochrony roślin itp. jako forma współpracy i wymiany doświadczeń.

Anna Popłońska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

tygodnikits.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.