Która akcja najbardziej chwytliwa

Czytaj dalej
Fot. Agnieszka Kubik
Magdalena Grajnert

Która akcja najbardziej chwytliwa

Magdalena Grajnert

Nasi Czytelnicy wybrali ulubioną koszulkę. Prezentujemy wyniki naszej sondy. „I love SKC”, „Ja 2 mieszkam”, czy „Miłość, radość, dom”? Wybraliście Państwo najlepszą linię miejskich gadżetów. Co z tym zrobi urząd miasta?

W poprzednim numerze pisaliśmy o jednej kampanii i dwóch akcjach promocyjnych skierniewickiego ratusza. Ponieważ te kampanie tworzone są z myślą o mieszkańcach uznaliśmy, że warto przedstawić urzędnikom zdanie naszych Czytelników.

W związku z tym zaprosiliśmy Państwa do udziału w sondzie. Chcieliśmy poznać opinie skierniewiczan na temat poszczególnych linii miejskich gadżetów.

Zdecydowanie zwyciężyło „I love SKC” z 69-procentowym poparciem. Na drugim miejscu znalazło się „Ja 2 mieszkam” zdobywając 18 procent głosów. Na końcu znalazło się najmłodsze dziecko wydziału promocji, „Miłość, radość, dom”, uzyskując 13 procent głosów. W przyszłym roku, w związku z 560. urodzinami miasta, ruszy nowa linia promocyjna. Miejmy nadzieję, że tworzący ją urzędnicy będą pamiętali, jaką stylistykę wybrali mieszkańcy.

Dla miłośników „I love SKC” mamy dobre wieści. - Oczywiście, dodruk koszulek jest możliwy, jeżeli tylko mieszkańcy wyrażą takie życzenie - powiedziała nam Anna Wolińska, naczelnik wydziału kultury urzędu miasta.

Magdalena Grajnert

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.