Która akcja najbardziej chwytliwa
Nasi Czytelnicy wybrali ulubioną koszulkę. Prezentujemy wyniki naszej sondy. „I love SKC”, „Ja 2 mieszkam”, czy „Miłość, radość, dom”? Wybraliście Państwo najlepszą linię miejskich gadżetów. Co z tym zrobi urząd miasta?
W poprzednim numerze pisaliśmy o jednej kampanii i dwóch akcjach promocyjnych skierniewickiego ratusza. Ponieważ te kampanie tworzone są z myślą o mieszkańcach uznaliśmy, że warto przedstawić urzędnikom zdanie naszych Czytelników.
W związku z tym zaprosiliśmy Państwa do udziału w sondzie. Chcieliśmy poznać opinie skierniewiczan na temat poszczególnych linii miejskich gadżetów.
Zdecydowanie zwyciężyło „I love SKC” z 69-procentowym poparciem. Na drugim miejscu znalazło się „Ja 2 mieszkam” zdobywając 18 procent głosów. Na końcu znalazło się najmłodsze dziecko wydziału promocji, „Miłość, radość, dom”, uzyskując 13 procent głosów. W przyszłym roku, w związku z 560. urodzinami miasta, ruszy nowa linia promocyjna. Miejmy nadzieję, że tworzący ją urzędnicy będą pamiętali, jaką stylistykę wybrali mieszkańcy.
Dla miłośników „I love SKC” mamy dobre wieści. - Oczywiście, dodruk koszulek jest możliwy, jeżeli tylko mieszkańcy wyrażą takie życzenie - powiedziała nam Anna Wolińska, naczelnik wydziału kultury urzędu miasta.