Która akcja najbardziej chwytliwa

Czytaj dalej
Fot. Agnieszka Kubik
Magdalena Grajnert

Która akcja najbardziej chwytliwa

Magdalena Grajnert

Nasi Czytelnicy wybrali ulubioną koszulkę. Prezentujemy wyniki naszej sondy. „I love SKC”, „Ja 2 mieszkam”, czy „Miłość, radość, dom”? Wybraliście Państwo najlepszą linię miejskich gadżetów. Co z tym zrobi urząd miasta?

W poprzednim numerze pisaliśmy o jednej kampanii i dwóch akcjach promocyjnych skierniewickiego ratusza. Ponieważ te kampanie tworzone są z myślą o mieszkańcach uznaliśmy, że warto przedstawić urzędnikom zdanie naszych Czytelników.

W związku z tym zaprosiliśmy Państwa do udziału w sondzie. Chcieliśmy poznać opinie skierniewiczan na temat poszczególnych linii miejskich gadżetów.

Zdecydowanie zwyciężyło „I love SKC” z 69-procentowym poparciem. Na drugim miejscu znalazło się „Ja 2 mieszkam” zdobywając 18 procent głosów. Na końcu znalazło się najmłodsze dziecko wydziału promocji, „Miłość, radość, dom”, uzyskując 13 procent głosów. W przyszłym roku, w związku z 560. urodzinami miasta, ruszy nowa linia promocyjna. Miejmy nadzieję, że tworzący ją urzędnicy będą pamiętali, jaką stylistykę wybrali mieszkańcy.

Dla miłośników „I love SKC” mamy dobre wieści. - Oczywiście, dodruk koszulek jest możliwy, jeżeli tylko mieszkańcy wyrażą takie życzenie - powiedziała nam Anna Wolińska, naczelnik wydziału kultury urzędu miasta.

Magdalena Grajnert

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.