Rośnie konkurencja dla sieciowych marketów budowlanych

Czytaj dalej
Fot. Roman Bednarek
Roman Bednarek

Rośnie konkurencja dla sieciowych marketów budowlanych

Roman Bednarek

Wiosną przyszłego roku tuż pod Skierniewicami otworzy swoje podwoje duży market budowlany. Będzie zatrudniał pracowników.

Tuż pod Skierniewicami, przy drodze nr 70 prowadzącej do krajowej „ósemki”, powstanie duży market budowlany. Trwają już prace wykończeniowe budynku. Inwestorem jest firma Tobartus z Jeżowa.

- Będziemy prowadzić sprzedaż wszelkich materiałów budowlanych oraz wykończeniowych, a także wszystkiego, co jest potrzebne do produkcji rolniczej, na przykład nawozy, oleje, itp. - mówi właściciel firmy Czesław Kowalczyk. - Moim zdaniem branża budowlana się rozwija, więc lokalizacja takiego marketu ma sens.

Wiosną przyszłego roku, a więc na otwarcie sezonu budowlanego, market rozpocznie swoją działalność. Właściciel marketu Tobartus planuje zatrudnić około 30 osób, które będą pracować w systemie dwuzmianowym.

Market jest wyposażony w halę sprzedażową o powierzchni 2 tys. metrów kwadratowych, biuro, pomieszczenia socjalne dla pracowników, a na jego tyłach zlokalizowane są pomieszczenia magazynowe.

- Duża wagę przykładam do zapewnienia dobrych warunków pracy dla ludzi, bo teraz jest bardzo trudno o dobrych pracowników - podkreśla Czesław Kowalczyk.

Firma Tobartus pojawiła się na rynku materiałów budowlanych 11 lat temu. Zaczynała w Jeżowie od niewielkiego sklepu, później rozbudowała się, a jej właściciel zorganizował pierwszy market oraz hurtownię.

- Firma rozwinęła się na tyle, że nadeszła pora na kolejną inwestycję - mówi właściciel firmy. - To będzie nasz debiut na rynku skierniewickim.

Inwestor nie obawia się konkurencji działających w mieście sieciowych marketów budowlanych. Jego zdaniem, miejscowi klienci na pewno docenią niskie ceny, jakie im zaoferuje, oraz wysoką jakość materiałów.

Roman Bednarek

dziennikarz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.