Czytelnik

Spółki kolejowe mają nas, pasażerów, głęboko w nosie [LIST CZYTELNIKA]

Spółki kolejowe mają nas, pasażerów, głęboko w nosie [LIST CZYTELNIKA] Fot. arch.polskapress
Czytelnik

Drogi ITS-e, piszę do Was, by opisać absurd w naszym kraju, który dotyka codziennie wielu ludzi. Niejedna mądra głowa próbowała go logicznie opisać, licząc, że sprowokuje to jakieś zmiany na lepsze - i poległa na tym zadaniu. Bezsens zaś hula w codziennym życiu dalej, ku uciesze tych, co na tym zarabiają.

Normalnie każda zdrowa instytucja, która żyje dzięki klientom dba o nich, pyta w ankietach, co jest dla nich ważne, stawia na pierwszym miejscu ich życzenia i pracuje nieustająco nad tym, by ich zadowolenie ulegało ciągłej poprawie, a ich liczba stale rosła.
Każda instytucja - ale nie grupa spółek, które czują się monopolistami na rynku, chronione częściowo przez nasze państwo. Mam oczywiście na myśli spółki kolejowe.

Pozostało jeszcze 90% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł tygodniowo.

    już od
    2,46
    /tydzień
Czytelnik

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

tygodnikits.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.