Marcin Niklewicz

Wybory samorządowe: kampania senna i bez konkretów

Z nielicznych plakatów wyborczych nie można dowiedzieć się o pomysłach na miasto kandydatów do samorządu Fot. Marcin Niklewicz Z nielicznych plakatów wyborczych nie można dowiedzieć się o pomysłach na miasto kandydatów do samorządu
Marcin Niklewicz

Brak konkurencji, brak zaangażowania i chyba brak wiary w zwycięstwo u niektórych kandydatów - to charakterystyczny rys tegorocznej kampanii przed wyborami samorządowymi. Co gorsza, listę „braków” uzupełnia brak wiedzy wyborców na temat pomysłów na miasto, z jakimi poszczególni kandydaci ubiegają się o samorządowy mandat.

Tegoroczne wybory samorządowe w Skierniewicach od rozpoczęcia odliczania kalendarza wyborczego nie wzbudzają większych emocji. Co gorsza, także wśród niektórych kandydatów na prezydenta czy do rady miasta. Przejawia się to w rekordowo niskiej liczbie zarejestrowanych list (z czym komitety i tak miewały problem) oraz pretendentów do objęcia sterów w ratuszu, ale też w zaangażowaniu poszczególnych kandydatów w walkę o głosy wyborców. Tak, jakby na nieco ponad tydzień przed wyborczym rozstrzygnięciem jego wynik był już ustalony.

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł tygodniowo.

    już od
    2,46
    /tydzień
Marcin Niklewicz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.